Vaqueiro afirma que “a publicación hoxe no BOE do Estudio Informativo do AVE confirma a eliminación do paso a nivel”

paso-a-nivel

O Secretario Xeral e Voceiro do PSOE do Porriño, Iván Vaqueiro valorou hoxe como feito moi importante para o Concello do Porriño, a publicación hoxe no BOE do Estudio Informativo do Tren de Alta Velociadade Vigo-Oporto no seu tramo O Porriño-Fronteira Portuguesa, que ven a ratificar o Estudio Informativo publicado fai ano en medio entre Vigo e O Porriño, que incluía a variante de Porriño que eliminará o paso a nivel de Porriño, un feito que Vaqueiro calificou de “histórico” para o municipio porriñés

“Os socialistas e todo o Porriño estamos de noraboa pois se trata da confirmación de que despois de moitos anos, e gracias á labor do PSOE a eliminación  do paso a nivel de Porriño que conseguiu o PSOE de Porriño en varias reunións co Ministerio de Fomento en Madrid, e que foi criticada durante a campaña polo resto dos partidos do Porriño, vai ser moi pronto unha realidade”

Para o grupo socialista, a publicación deste estudio informativo é a confirmación do anterior, e vai permitir avanzar na definición de un Porriño máis aberto e ordenado pola desaparición do trazado urbano do ferrocarril polo casco urbán. Para Vaqueiro, esta desaparición do paso a nivel vai permitir a conexión Porriño-Torneiros e a creación dunha circunvalación do casco urbán, ampliando as estradas do Cando e Leandro Diz nunha auténtica Avenida.

O PSOE solicitará nos vindeiros días, a reunión urxente da Comisión Informativa de Vías e Obras do Concello do Porriño para valorar o novo proxecto, e darlle a conformidade do Concello ó mesmo.

Como conclusión, Vaqueiro reiterou, fronte a aqueles que querían paralizar este proxecto, que “O PSOE ten un alto compromiso con Porriño, e este feito, unha vez máis, o amosa.”

Clica e mira o publicado no BOE de hoxe

Advertisements

4 Responses to “Vaqueiro afirma que “a publicación hoxe no BOE do Estudio Informativo do AVE confirma a eliminación do paso a nivel””


  1. 1 Veciño 13 Xaneiro 2009 ás 12:48

    Gran Noticia para Porriño!!

  2. 2 Jose 13 Xaneiro 2009 ás 16:31

    Por si acaso y hasta dentro de 3 años no crucéis sin ver en el paso a nivel no vaya a ser que Iván Vaqueiro con su estilo ZP os confunda y fallezcais arrollados Dios no lo quiera. El paso a nivel no desaparece sino que se lo lleva el tren de alta velocidad por imperativo legal. Nadie puede presumir de llevarselo por delante. NADIE. Si no hubiese tren de alta velocidad Vigo-Oporto seguiría en el 2020.

  3. 3 vecino 13 Xaneiro 2009 ás 17:14

    El paso a nivel se elimina porque su eliminación se incorporó en una de las alternativas que todos los partidos atacaron el as últimas elecciones y que daban por imposible; la variante ferroviaria de Porriño. Este estudio, que es la continuación del anterior, confirma el mismo y termina el tramo español al ir de Porriño a la frontera Portuguesa. Y no se elimina el paso a nivel por que sí, porque existían más alternativas, se elimina porque alguien se preocupó de que esa variante ferroviaria existiera. Y ese alguien fueron los del PSOE, mientras Francés se rascaba la barriga y se reía de los del PSOE por ir a Madrid y luego se atrevió a tratar de destruir el proyecto más importante que ha tenido en los últimos años Porriño por infantilismo.

    Claro que a Francés le va más lo de derruir Centros de Interpretación de la Naturaleza….

  4. 4 roberto 14 Xaneiro 2009 ás 23:41

    A ver si me aclaro, si de verdad existiese una voluntad de suprimir el paso a nivel de Porriño como problema particular y no porque no pueda pasar por el pueblo un tren de bastante velocidad (que no alta, que no la vamos a tener y no alcanza las velocidades del AVE), ¿porqué no proceden ya a realizar el bypass de Porriño según la alternativa propuesta YA? ¿Porqué esperar al TAV cuando es un proyecto que puede ser perfectamente independiente?

    Además, como no repunte el mercado inmobiliario aquí el proyecto no hay quién lo pague porque los 18 millones que supuestamente cuesta ahora no hay constructor que lo abone por la ocupación inmobiliaria de la estación de tren.

    Lo dicho por el BOE, del 2015 en adelante y más bien pensemos en el 2017, que parece mucho pero pronto estaremos ahí, eso sí 25 años depués que en la Sevilla de Felipe González que manda carallo na Habana.


Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s





%d bloggers like this: